.

بدون نام

بی خوابی

سلام خسته نباشید
۲۰ سال دارم
دوره های اضطراب داشتم
و پرخاشگری . سال پیش مراجعه کردیم به پزشک و داروهایی مصرف کردم مثل ترانکوپین کویتیاپین اریپیپرازول پرانول لورازپام کلونازپام البته الان همشونو مصرف نمیکن
چندماهه که اوکی بودم
چندروزیه ناامیدی اومده سراغم انگار مسموم شده باشم همش خوابم دیشب ۹ خوابیدم ۹ پاشدم دوباره ۱۲ خوابیدم تا ۳ و دوباره ۱۰ شب دارم بیهوش میشم
به نظرتون حساس شدم؟ یکمی استرس گرفتم
به نظرتون به تلقین ربط داره ؟
نمیفهمم چه اتفاقی داره برام میوفته
نمیفهمم چجور ادمیم
یه مدت امیدوارم یه مدت وا میدم
یه مدت اظطراب دارم
یه مدت طولانی اصلا ادم استرسی ای نیستم خودمم یادم میره استرس چیه

دوهفته ای میشه که تقریبا هر روز سردرد دارم چن روزش هم شدید شد
دوروزه گیجم
و از دیشب تاحالا هم همش خوابم
قرص جدیدی هم نخوردم که تاثیر اون باشه
چه کار کنم؟
ایا استراحت کردن بهتره؟
بخوابم ؟
بهتره استرس های زندگی رو تعطیل کنم؟
درس رو کنار بزارم
به پیشرفت فکر نکنم؟
قانع بشم ؟
دانشگاه نرم؟
این افکار به ذهنم میرسه .
درگیر کار های پراسترس نشم چون انقد وسط هرکار ریپ میزنم که یه دست نیست
نمیتونم پیوسته و اهسته برم
انگار که نمیتونم موفق باشم بهتره قانع بشم به یه ادم معمولی روبه پایین

  • پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۲۷( 1 هفته پیش)
  • وضعیت : بسته شده

دکتر مجید محمدپور

سلام اساسا توصیه میکنم تو بحرانهای روحی روانی سرخود تصمیمی نگیرید.افسردگی اضطراب وسواس اعتماد بنفس آدمو پایین میاره.پس حق دارید که به شک بیفتید.ظاهرا بیماری شما خیلی طولانی مدت نبوده و بهمین دلیل شاید زوده که بهترین درمان براتون مشخص شه.واحد دانشگاهی کم بگیرید،از مرخصی درمانی استفاده کنید،خودتون رو با دیگران مقایسه نکنید.از روانپزشک و روانشناس کمک بگیرید و مشاوره.بنظرم میرسه مشکل افسردگی و اظطراب هست و با دارو بهتر میشید.پرخوابیتون از افسردگیه.درمان رو دنبال کنید و صبور باشید و عجول نباشید.کم نیستند دانشجویانی که مانند شما بوده اند و در طی درمان درس خوانده اند و مدرک گرفته اند.امیدوار باشید .منظورتون از پیشرفت چیه؟گرفتن مدرک یا پولدار شدن یا شاغل شدن یا شاد زندگی کردن یا ازدواج یا خلاقیت یا چیزی بشیم که پدرمادر میخان؟؟؟ واقعا پیشرفت چیه؟سوالات شما درسته و لزوما ربطی به بیماری هم نداره.براتون بهبودی و شادی آرزومندم.

  • جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۳۰( 1 هفته پیش)